Keolis blir ny!

4. oktober, 2017

Det var fortsatt mørkt da morgenens første bybaneførerne ankom Kokstad depot klokken 04.00 tirsdag 3. oktober. Men dette var ikke en høstdag som alle andre – dette var dagen da en helt ny logo og visuell profil skulle lanseres! I løpet av natten hadde nesten alle bybanevognene blitt utstyrt med den nye logoen og sto klare i depotet til å vise den frem langs linjen for aller første gang.

Ansatte var overrasket over å bli møtt med kaffe og ferske croissanter kl 04.00 i anledning avdukingen av den nye logoen. For å markere begivenheten fikk alle utdelt nye sekker, refleksvester og annet logomateriale, og buffeten sto tilgjengelig fra tidlig morgen til sen kveld for å la alle ansatte ta del i feiringen.

Mobilitetsbransjen er inne i en spennende tid med store endringer og utvikling. Keolis har derfor valgt å utarbeide en ny visuell profil som bedre underbygger vår rolle som partner i utviklingen av fremtidens mobilitet, sier administrerende direktør Gry Miriam Olsen.

Lanseringen i Bergen skjedde samtidig som logoen ble avduket ved konsernets hovedkontor i Paris, og i tiden fremover kommer alle Keolis’ filialer rundt om i hele verden til å gradvis gå over til selskapets nye visuelle profil.